Çekinmeden tamamını okudum, daha önce yaşadığım bir konu açıkcası kardeşim. Gönül istiyorki beraber mutlu olalım herşey çok güzel olsun, ki güzel olması için dünyaları ayağına sermişsin. Baksana hak etmemiş kız seni
Sen bu düşüncelerinle çok daha iyi insanlara layiksin kardeşim, kendini hırpalama artık