HTML5 formları Xhtml'e bakarak gerçekten daha kullanışlı, tek aksilik bazı tarayıcıların malesef bu formları desteklememesi. İE9 harici sürümler malesef HTML5 formlarını desteklemiyor. Sevindirici olan ise artık Chrome'un yaygınlaşarak İE'nin önüne geçmesi. Anlatımda gayet güzel ve anlaşılır olmuş teşekkürler.