aynısını bende yaşadım. ayın 20sine kadar kotam 3.5 gb geçmişti. ayın 20sinden sonra sınırsız yaptırdım. fatura geldiğinde sınırsız adsl ücreti + kotayı geçtiğim ücret olarak geldi.. yani normal sınırsız adsl parasını ödedim yanında da kotayı geçtiğim miktarı ödedim