İlk defa bireysel olarak biryerden sunucu almaya çalışıyorum, teknik olmayan bir konuda yardıma ihtiyacım var.
Siparişi verdim, onay için kimlik istediler. Gönderdim, şimdi de adres ve telefon numaranız uyuşmuyor dediler. Öğrenci olduğum için kimlikteki adresi değil öğrenci olduğum şehirdeki adresimi yazdığımı, telefon numaramın ise doğru olduğunu yazdım. Şuanda maili gönderdim, cevap bekliyorum. (Kimlik isteyeceklerini düşünmemiştim.)
Bilgilerimin hepsi gerçek.
Yine de yanlış anlaşılmamak için arkadaşlara bir sorum var,
-Adresi kimliktekinin aynısı olarak mı girmemizi istiyorlar ?
-Cep ve ev telefonunu girerken başına 90 ekledim, hatalı mı yazmışım ?
Bu işte sorun yaşama ihtimalim nedir, akşam akşam gerildim.

Henüz kartımdan parayı çekmediler bu arada.