Ekonomist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar 1 adet hesabım var 1 senedir çalıştırdığım hesap bilgileri arkadaşın adına banka falan şimdi bunu başka arkadaşa vericeğim banka hesabı ismi falan değiştiricem acaba değiştirince hesaba bişey olur mu?
Hiçbirşey olmaz olmaz,konuda ki yorumlar yanlış.Odemenizi alın yeni bir banka ekleyin tamamdır,bizim MSN nickinde de yazar,Sürekli Pinli Adsense Alınır Diye.


Günde 1-2 AdSense Hesabı Alıyoruz-Satıyoruz Arkadaşlarımıza,Bunu MSN'den Herzaman Yaptığımız İçin Biliyoruz.Sorun Yok,Odemenizi Alırsınız,Hesabı devredersiniz,Arkadaş kendi bankasını ayın 15 ine kadar tanımlar ve kullanır.