Kusura bakmayın fakat bu tarz ve daha güzel özel numaraları zaten bir avea abonesi daha uygun fiyata kendi alabiliyor. ( Faturalı 5 TL - Faturasız 10 Tl )
Amacım konu baltalamak falan değil, bir avea calısanı olarak bu fiyata böyle bir konuyu pek begenmedim .