Oyunaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme almasaydın sıkıntı cıkmazdı diyebilirim ama bu durumda adsense devretmış oluyorsun
sıkıntı çakaracaklardır diye düşünüyorum
hadi ya ödemede çok aldık ya