Bırakın sadece r10'u, Türkiye'de sağlıklı bir ortamda siyasi düşüncelerin açıklandığını bugüne kadar hiç görmedim.Bu sebepledir ki forumda malesef siyasi tartışmaya gebe olacak,anlık hırs ve ideolojik düşüncelerle birçok kalp kırabilecek nitelikte konuları açamıyoruz.Kucaklaşalım arkadaşlar.