Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chp Zamanında İmfye Borcumuz Say Say Bitmez İdi Şimdi R.t.e Borçları Kapaddı İmfye Borç Veriyor. Ufak Bir Örnek Daha Ne İstiyosun.
evet çok güzel bir iş değil mi ?

ancak özelleştirilmeyen satılmayan neyimiz kaldı ? o satılan kurumlarımızın parasıyla ülke satın alınırdı. imf borcunun hepsi kapanmadı ayrıca. hala borcumuz var. kim diyor size imf ye borç veriyor diye ?
e tabi sizin milli savunma bakanınızda daha geçen çıkıp pkkyla mücadele çok iyi gidiyor diyen birisi...
çok iyi gidiyor değil mi ?