Sonuçta bu işlemler ücretli olarka yapılıyor ve yaptığınız iş *****'e giriyor. Çünkü bu tarz siteleri D-Smart, Digiturk gibi firmalar kapatılmasını istiyor. Banlanma işlemleride bu yüzden gerçekleşiyor. Bunun yerine kendi yorumlarınızla, özetleri verirseniz yararlı olabilir. Böyle adam akıllı sitelere de ihtiyaç var. En azından maçlara bakmayıp daha sonra maçtaki gollere bakmak isteyenler için ideal olur