uzun zamandır android revolution hd(öneririm bu romu) romu ile htc sensation kullanıyorum, telefon her işimi görüyor gayet memnunun.
özellik ve performans olarak sensetion'ın dengi olan s2 de gayet iyi, dengi sonuçta

ama s2 yi ele alınca telefon maket gibi geliyor bana ya

sevemedim onu bi türlü, hafif olsun diye dayamışlar plastiği.
htc'nin tasarımı da daha iyi bana göre. ekrana da koyucuyu falan gerekmiyor, önce heves ettim aldım bi dandik koruyucu sevmedim sonra 40 liraya falan markalı bişey aldım 1 gün sonra söktüm attım. pat küt kullanıyorum telefonu en ufak çizik bile yok hala, gorilla glass ya ondan heralde. kaç kere de düşürdüm telefonu, ekranı geçtim kasada bile yok çizik. bi 50lik bira bi bardak da çay içmişliği vardır bana mısın demedi.
ayrıca htc'nin sense arayüzü de her türlü ezer htc kullanan da bilir bunu kullanmayan da
telefon işimi görmenin de ötesine geçsin illa son teknoloji olsun diyorsanız htc one x'e göz atmadan telefon almayın.