Ben 10 yıl içerisinde bir darbe bekliyorum. Bu darbe askeri askeri de olabilir sivil de olabilir. Terör konusunda taviz vere vere ne hallere düştük.
- Amerika başımıza çuval geçirdi; gittik Kurtlar Vadisi Irak'ta cevabını verdik.
- İsrail, Filistin'e yardım götüren Mavi Marmara gemimize baskın düzenledi Kurtlar Vadisi Filistin'de cevabımızı verdik =)
- Kıçı kırık Suriye uçağımızı düşürüyor; sert mesaj vermekten başka bir iş yapmıyor hükümet.

- Terör saldırılarının ardı arkası kesilmiyor. Hükümet 10 yıldır ''sert mesajlar vermekten'' başka bir iş yapmıyor. Aslında yapıyor; Hakan Fidan aracılığıyla MİT, Oslo'da terör örgütüyle barış görüşmeleri yapıyor. Bir devlet ancak bu kadar aciz duruma düşürülebilir.

Malesef çok unutkan bir milletiz. 5 yıl yapılanları izleriz, daha sonra seçim meydanlarındaki konuşmalara göre oy veririz.

Velhasıl kelam Türk milleti bir gün kendine gelip, gerekeni yapacaktır. En azından öyle umuyorum...