açıkçası benim görüşüm ülkemizde terör bir günde de biter ama bitirecek adam olsun.ülkemiz en güçlü devlette olur yeter ki yapacak adam olsun.görüyorum ki ülkemizdeki yöneticiler rant sevdalısı olduğu sürece ülkemiz bir yerlere gelemeyeceği çok aşikar yine ülkemizdeki komutanların şu belgeseli izlemesini tavsiye ederim.


http://www.youtube.com/watch?v=oSpxS1tpr5E