Herkesin lafının altında bişeyler yatıyor,her laf igneli,
Millet neler ile ugraşıyor,suanda ülkemiz genel olarak oldukça iyi durumda.
Kıldırı kılcık bişey olsada birene laf atsam derdine düşmüş herkes,
gelecektede daha iyi olur diye düşünüyorum..