http://www.panetiket.com/urun/renkli-etiket-yazici ' de bulunan VIP ürünü ile ilgili firmadan fiyat aldık, fakat baskı maliyetleri hakkında net bir bilgileri yoktu. Bizden numune istediler, basılacak resime ait fiyatlandırmayı çıkartmak için. Ama 2-3 gün sonra dönebiliriz diyorlar. Benim ise çok acelem var arkadaşlar. Bu ürünü kullanan birileri varmı? Eğer var ise ve Ankara' da gelip görebilme imkanım varmı?