Selam arkadaşlar. Bizim bir haber sitemiz var 5k hiti var. Özel bir haber scripti var. İlk başlarda kasma vs olmuyordu ancak şu son 1 hafta içinde sabahları , geceleri vs ara ara kasmaya açılmamaya başladı. Bu durumu Hostçuya bildirdiğimiz de " Siteniz aşırı ram kullanımı yapıyor sql sorgularınızı kontrol edin" cevabını aldık. Scriptçiye sordugumuzda da bizden kaynaklı bir sorun yok dedi. Her neyse hesabımızda 15 adet site var hepsininde hiti 50 100 falan onlardan da yapacağını sanmıyorum sadece kasan sitemizin hiti 5k. Botextra botu kullanıyoruz onada sorduk oda sistemimiz kesinlikle ram harcaması yapmaz cevabını verdi.. Bu nun üzerine rami 2gb'damn , 4gb'da çıkardık. Ve sorun hala devam ediyor. Sorun neden kaynaklı olabilir nasıl düzeltilebilir ?