Valla Joomla yı hiç sevmedim sevmiyeceğim de. Zamanın da Metalteam.Net bir domainim vardı Rock, Metal müzik üstüne çaktılar buna index i "İslam Alemine Hayırlı Olsun" diye o gündür bu gündür yanından geçmem. Sistemine gelince ; Emek vermişsin Ellerine kollarına sağlık ama Ana sayfa pek bir tuhaf duruyor hele o manşet yokmu vreh vreh vreh siz kaçın ben sizi korurum diyesim geldi. Konu için de bir resim boyutlandırma olayı vs. bişey yokmudur nedir bu joomla nin rezilliği. Söyleyecek bişey de yok, Sadece emeğine sağlık iyi editlemişsin orjinaline nazaran,Hayırlı satışlar diliyorum ama birak bu Joomla yi

kaç ardına bakmadan kaç. Hayırlı işler.
not: Umarım yazdıklarım yanlış anlaşılmaz Teşekkürler.