fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10daki sorunlar olmadan önce bi arkadaş firefox için makrosunu satıyordu bunun ama yeni üyelik mi alamadı naptıysa ortalıkda yok.
düzeltme : face sistem degiştirmiş,onu görmemiştim.pardon
yenisinde olmuyor hocam sanırım