Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AdSense Program Politikaları içerikli sitelerde sunum istiyor, a.com , b.com , c.com a insiyatif vermiş olabilir bunu anlamanız ve sorgulamanız gerekmez. Siz kuralları okuyun ve uygulayın. Yoksa çok canınız yanar, tekrar tekrar.. A yaptı ben yapınca neden der durursunuz, ne gereği var ki..
Adamların Program Politikaları belli, ötesini konuşmak gereksiz.
hiç bi zaman şu kişi/site yapıyor sorun olmuyorda ben yapıncamı oluyor demedim.çünkü hayatın adaletli oldugunu düşünmüyorum.o site gözden kaçmıştır,şikayet edilmez,hiti çok iyidir vb... bisürü nedeni vardır.bi söz vardı,yanlış hatırlamıyorsam romalı caesarın bi sözü;herkes eşittir ama ben biraz daha fazla eşitim gibi bişeydi.tıpkı onun gibi,o yaptı bende yaparım demiyorum.ama resimlerin içerik olarak algılanmaması bana garip geliyor.mesela ben bi fotografcıyım diyelim,çalışmaları topladıgım siteye adsense ekleyemem.neden?o bi içerik degil...sadece bana garip geliyor işte.