Efteniye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sistem joomla üzerine bu kadar güzel olur hayırlı satışlar.
Joomla!'yı bir altyapı olarak görüyoruz ve üzerinde gerekli oynamaları yapıyoruz. Joomla!'yı bir CMS sistemi değil Framework bir yapı olarak görüyoruz. Hal öyle olunca böyle işler ortaya çıkabiliyor Teşekkür ederim o değerli yorumlarınız için.