usta 3,5 gb Türkiye ye bir gömlek ağır gelir veya çoooooook yüksek fiyatlar istenir buda doğaldır
ben isterim ki bu paralar yurd dısına cıkmasın ama alt yapımız olmadan her yere apartman dikiyoruz sonra pisliklerimiz sokaklara akıyor
örnek berbat ama bir Türkiye gerçeği
Parayı veren düdüğü çalar kemal üstad. Dgn pek tabiki 3.5 gbit saldırıyıda engeller ama ona göre fiyat ödemeniz gerekir, ayrıca bir verimerkezi yeri geldiğinde altyapısı müsait olsa bile potansiyel tehlikeli bir müşteriye hayır cevabı verebilir, çünkü belli bir müşteri sayısına üzerine eklenecek daha az sorunlu müşteriye üst limitleri belirleyerek düzen oturtmuşlardır, bir anda 3.5 gbit saldırı alan bir müşterinin saldırısını engelleyebilirler ancak stabil şekilde giden network sürecini riske atmak istemeyebilirler. Bunu dgn için yazmadım genel konuşuyorum, her verimerkezinin başından geçebilecek bir süreç.