ShekerChi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e tamam işte, json dediğin şey ajax zaten, json ile dışarda bir url ye post yapmak için islem.php diye bir php sayfan olacak, json (yan ajax) aracılığı ile dataları bu sayfaya post edeceksin, php sayfanın içinde de post işlemini yapacaksın, json > ajax > javascript = kısacası javascript web tarayıcısının yorumlama özelliğidir, client taraflı çalışır, bir url ye post yapabilmen için server taraflı çalışan bir dil kullanmalısın.
POST tarafında bir sıkıntı yok,plugini araştırır kodlarına bakarsanız belirtmek istediğimin daha iyi anlaşılacağını düşünüyorum hocam.