r10daki sorunlar olmadan önce bi arkadaş firefox için makrosunu satıyordu bunun ama yeni üyelik mi alamadı naptıysa ortalıkda yok.

düzeltme : face sistem degiştirmiş,onu görmemiştim.pardon