fonksiyonların başındaki @ işaretini kaldırıp tekrar deneyin. Hatalıysa hata verecektir o hataya göre düzenlersiniz. @ işareti hataları gizler.
Şuan fonksiyonlarda hata yok, altta verdiğim kodu veritabanına resmi öyle kaydetmesini istiyorum. değiştirince hata alıyorum zaten.
@ leri bilerek attım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:14:41 -->-> Daha önceki mesaj 18:56:13 --
güncel arkadaşlar şuna bakın bi..