benim merakım farklı.
iş yerinde 16 mbps ttnet adsl var.
evden 3g ile bağlanıyorum. 3g iptal ettirip eve de ttnet alacaktım. bir arkadaşım dedi ki eve en ucuzundan yalın internet al ttnet. iş yerindeki şifrenle evden bağlan 16mbps evden de kullanırsın dedi. aslı var mı?