öncelikle hayırlı olsun..
bütçe işi üyeler bilinçlenmedikçe sıkıntı..
adam 10bin liraya kadar yazar sen 1000 lira teklif edersin 150 lira vereyim der geçiştirir üyelerin bilinçlenmesi gerek.
bence hepsinden öte olumlu ya da olumsuz her mesaja cevap verilmeli ya da mesajların bir köşesine Teşekkür butonu eklenmeli adam okudu bütçesine uymadı teşekkür butonuna bassın karşı tarafa otomatik teşekkür mesajı gitsin ( böyle bir sistem var mıdır forum da bilmiyorum tabi ki )
teklif isityor veriyorsunuz lütfedip mesaj yazmıyor böyle iş olmaz..