darXis rumuzlu üye, domain bölümünde moderatör olmuş. Hayırlı olsun. Öğrendiğim kadarıyla işi bilen birisi. R10'un yenilendiği şu aşamada buradaki mevcut kural ve uygulamalardaki değişiklikler, olması gerekenler, olmaması gerekenler gibi önerileri bu başlık adı altında yazarsak kendisinin kuralları gözden geçirip anlaşılır bir hale getirilmesinde öncü olmasını sağlayabiliriz.
Şurada bir öneri var mesela. Domain satışlarında önce domain mi para mı şeklinde bir sıkıntı var. Başka sıkıntılar da var, toparlayabilirsek iyi olur.