Kusura bakmayın konuyuda kelime kelime okudum ama gözümden kaçmış olsa gerek.
bukadar keran görüntüsü konduysa demo yoktu diye beyin yanılmış olabilir.
bide uykucu 06 kardeşimde görmeyince
kusura bakmayın.
Bu arada gerçekten çok başarılı bir iş çıkmış yalnız birde panleden bg pattern değişirse çok daha iyi olacak gibi.
Hayırlı satışlar.
İnsanlık halidir görmemiş olmanız gayet doğaldır.Teşekkür ederim hocam fikir için