random yöntemleri hatırladığım kadarıyla 10 sayfa kadar tartışıldı.
Konu açmadan eski konuları bir inceleyin bence.
Yöntem komple yanlış. ID lere bakılarak rastgele sayı cekilemez. 20 den fazla kayıt silindiyse ne olacak ?
kayıt sayısı 20 den azsa hiç sonuç üretmez ayrıca.
kolay gelsin.
Konuyu tamamen okuduysan "en sağlıklı yol değildir" diye belirttim, ve daha sağlıklı olan
LIMIT burdan,bukadar seklinde tekniğinede değindim. Lakin herkesin senaryosu farklıdır. Tablonda binlerce satır var ise, 200 ofset verirsiniz isterseniz. Yada aşşağıda vereceğim minnacık kod ile tablonuzu optimize eder, yeni temiz IDler atarsınız silinen kayıtlar için. Artık birçok script ID rakamı bile geçirmiyor URL'de, slug kullanıyor onun yerine. O yuzden aşşağıdaki kodla tabloyu günlük yenilemek sakınca yaratmayacaktır. Kısacası bu teknik birçok senaryoya uygundur, ve sonuç olarak en hızlı yöntemdir. Tabii ki herkese uygun olmadığını konuda belirttim.
ALTER TABLE tablo_adi DROP id; ALTER TABLE tablo_adi ADD id INT NOT NULL AUTO_INCREMENT FIRST, ADD PRIMARY KEY (id), AUTO_INCREMENT=1;
doom hoşgeldin yeniden
Hoşbuldum