Diyarbekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben çok beğendim edit olması benim için önemli değil ama belirtseydiniz ii olurdu "şu temanın edit halidir" diye yoksa onun haricinde eklediğiniz modülleri inceledim gayet başarılı bi şekilde entegre etmişsiniz.
Hayırlı satışlar dilerim.
Teşekkür ederim hocam ..