Grafiker312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam dediğiniz gibi yaptım
Evet hocam edit hali zaten "Sitede ödemesi yapılmış bazı GPL eklentiler kullanıldı" diye bir açıklamada yaptım ... Ama önemli olan biz burda tema değil tamamı ile bir sistem satıyoruz.
hocam ben çok beğendim edit olması benim için önemli değil ama belirtseydiniz ii olurdu "şu temanın edit halidir" diye yoksa onun haricinde eklediğiniz modülleri inceledim gayet başarılı bi şekilde entegre etmişsiniz.

Hayırlı satışlar dilerim.