arkadaşlar ben access kullanıyorum veritabanı olarak. şimdi uzun bir yazı yazdığımda hata veriyor eklemiyor. ancak kısa 3-5 kelimelik birşey yazdığımda kabul ediyor.
formda "aciklama" diye bir text-field(multi-line) var. oraya bir şeyler yazıp onayladığımda sıkıntı çıkarıyor.
<%
Set Sur = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Sur.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("database.mdb")
id=request("id")
adi=Request.Form("adi")
aciklama=Request.Form("aciklama")
If aciklama="" or adi="" Then
Response.Write "Formda eksik bilgi biraktiniz.<br><br>"
Response.Write "Geri dönüp kontrol ederek tekrar deneyiniz.<br><br>"
Response.Write "<a href=javascript:history.back()>Geri dönmek için tiklayiniz.</a>"
Else
Set guncelle=Sur.Execute("update televizyonlar Set adi='"&adi&"' , aciklama='"&aciklama&"' where id="&id&"")
Response.Redirect "default.asp"
end if
%>aciklama alanını veritabanından cıkarıp düzenleme işini yaptığımda sorun olmuyor ancak acıklama ekleyip uzun bir yazı yazdığımda sorun oluyor.