Telefon gayet iyi telefon arkadaşımda var arada bende kullanırım resim olayı çok iyi gündüz videoları yine çok iyi. Gece çekimlerde her telefonda olduğu gibi kalitesi düşüyor. Bataryası 2 gün filan gidiyor. İnterneti filan kapatırsanız tabiki. Telefonu aman düşüreyim deme çok hassas kafayı hemen bulabiliyor. Bileklik ile birlikte kullanman senin yararına olur. Ön sensör oluyordu sanırım orasında hemen hemen bütün arc modellerinde çatlama olur bilgin olsun. 4 güncellemesi ile daha iyi bir hal alıyor telefon. Uygulamalarda bazen yavaşlama yaşanabiliyor.