daha önceleri subdomainle ilgili açtığım tüm konularda, subdomain ile maindomaini google'ın ayrı siteler olarak gördüğünü belirtti r10 yazarları her zaman.

buna istinaden kopya içerik olacaktır.

her subdomaini farklı yapman lazım bence de.

subdomainlik iş yapacak isen de, her subdomaine farklı farklı script kurmaktansa wildcard dns kullanan script bul veya yazabiliyorsan yaz hiç olmadı bütçen varsa yazdırt.

iyi forumlar.