Anlıyorum normalde zaten aktifbilişimin sattığı modül mevcut galiba fakat yapıcağınız modül ondan daha gelişmiş olabilir ve en önemlisi galiba ücretsiz olucak.Modülden otomatik bileşen kurulumları yapılabilse çok iyi olurdu ekstra olarak.