cosbilisimtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wmware modülü çok iyi olur.
Merhaba

Modul isteklerinde bulunurken lütfen tam kullanim özelliklerini yaziniz. Modulde neler bulunmasini istediginizi. bu anket bitiminden 1 hafta icinde ilk cogunlukta olan modul Full olarak yapilacak ve test icin verilecektir.


Tesekürler