Merhaba, 2020 Olimpiyatlarinin Istanbul'da yapilmasi icin bir imza kampanyasini baslattik, Olimpiyat komitesi karar vermeden hemen yayilmamiz ve imza toplamamiz lazim...

Bize yardımcı olur musunuz? Sonuçta bu hepimizi ilgilendiren bir konu ve hiç kimsenin bundan bir kazancı yok yani tamamen bir Sosyal Proje. İstanbul seçilirse hepimizin çok büyük gurur duyacağına inanıyorum. Websitelerinizde, Facebook sayfalarınızda paylaşırsanız çok sevinirim. Siz de imzalarsanız süper olur. Teşekkürler


Şimdiden teşekkürler

https://www.change.org/petitions/202...tanbul-turkey#

Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.