Şuan evdeki normal bir masa üstüne kendi bilgisayarımın hdd sini taktım çok rahat şekilde hdd acıldı bütün verilere ulaştım yedekledim.
Benım tek derdim bilgisayarı güvenli modda acamamak.Eğer acarsam sistem geri yükleme ile sorunu halledeceğimi düşünüyorum.Hdd tertemiz sorunsuz çalışıyor sorun nerde anlamadım.