Evet arkadaşlar mazaret bildirmeden gezmeyenleri atmaya başlıyorum. Ayrıca kimse üstüne alınmasın da gezdim deyip gezmeyenlerin de olduğu belli. Kendilerini de tesbite başlıyorum.