Bizde audi a3 ile bmw 116 arasında kalmıştık. sonra bmw 116 yı seçtik ama ne hikmetse daha almadık hehehe

şunu söylemek gerekirse audi a3ün yeni makyajlı hali çok güzel fakat ben yinede bmw yi seçerdim. konu a4 a6 a8 olsaydı tabiki AUDİ