şuan yapmayın amerika kanalınız olmadan ödeme falan alamazsınız neden hala uğraşıp adamları huylandırıyorsunuz biraz sabırlı olsun türkiye'ye açıldığında zaten ortalığı kasıp kavurucaz

biraz daha sabır
Forum db sorunu olmadan önce c-medya arkadaşın konusu vardı burda , ödeme aldığını da söylemişti hatta kanıt niteliğinde resimler falan da eklemişti ancak silinene kadar yetişemedim . Yalan borcu yoktur heralde
Ben ödeme almadığımı konuda belirttim sadece yöntemi göstermek amaçlı video çektim ve paylaştım kimseye birşey garanti etmiyorum