DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan yapmayın amerika kanalınız olmadan ödeme falan alamazsınız neden hala uğraşıp adamları huylandırıyorsunuz biraz sabırlı olsun türkiye'ye açıldığında zaten ortalığı kasıp kavurucaz biraz daha sabır
Forum db sorunu olmadan önce c-medya arkadaşın konusu vardı burda , ödeme aldığını da söylemişti hatta kanıt niteliğinde resimler falan da eklemişti ancak silinene kadar yetişemedim . Yalan borcu yoktur heralde

Ben ödeme almadığımı konuda belirttim sadece yöntemi göstermek amaçlı video çektim ve paylaştım kimseye birşey garanti etmiyorum