şuan yapmayın amerika kanalınız olmadan ödeme falan alamazsınız neden hala uğraşıp adamları huylandırıyorsunuz biraz sabırlı olsun türkiye'ye açıldığında zaten ortalığı kasıp kavurucaz biraz daha sabır