Olay tamamen özgünlük değil. Özgün olacak diye saçma yazmak hiç değil.
En azından ilk paragrafı mantıklı yazıp diğer kısımları kopya koyabilirsin. Yeter ki ziyaretçiye istediğini ver.
Mesela bu kardeş gibi yazarsan ziyaretçiyi kaçırırsın;
Kopya İçerikli siteyi google amca kendine göre değerlenmektedir.
Senin Eğer 100 keLimelik özgün içeriğin google için zaten yeterli neden 500 kelime katarsın ki. Öyle ki 1 cümle bile bunun için yeterli.
Bence Copy kullanma beLki yararı olabilir ama zararıda oLabilir.
Yada Şöyle Düşünelim Sitenizin Özgün içerikle 4 - 5 ay gibi zaman zarfında idare edin ve sonra ki zamanlar copynin bir zararı olacağını düşünmüyorum...