Merhaba arkadaşlar,
Allah izin verirse bu ay içinde araba alacağım, yalnız bu iki araç arasında kaldım. İlk arabam olacağı için çevremdekiler ilk etapta düşük bir model al diyorlar, öğrenince model yükseltirsin derler, fakat benim gönlüm bu araçlarda sorumlarım şunlar arkadaşlar.
Bütçe 27-30 bin
Hangisini tercih ederdiniz ?
Yakıt tüketimi nasıl?
Parça ve bakım konusunda hangisi daha hesaplı?