S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birileri üstüne alınmış galiba ama düşünememiş ne için yazdığımı ki ben onun mesajını görmemiştim bile.



Ne var bunda alındın bu kadar ? Bu sözü konu eski olduğu için makara için yazdım ama birileri neresinden anlıyor bilmiyorum.

Neyse mesajları report ettim, bahsedilen kişinin.
Bu mesajı sana yazdığımı nerden çıkardın.Mesajını alıntı felan mı yapmışım.