Birileri üstüne alınmış galiba ama düşünememiş ne için yazdığımı ki ben onun mesajını görmemiştim bile.

S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı"
Ne var bunda alındın bu kadar ? Bu sözü konu eski olduğu için makara için yazdım ama birileri neresinden anlıyor bilmiyorum.

Neyse mesajları report ettim, bahsedilen kişinin.