demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden banlıydım ama forum geri gelince banım açıldı.Hayırdır neden sordun ?
o zaman senın banlanmak gerek ? 2012 anlıydın 2011 değildin.Forum 2011 e geldi banın kalktı.Banlanmak gerek report ettim modlara zaten.