Eskiden evlerimize misafirler gelirdi fırlama küçük çocukları olurdu gelir gelmez bilgisayara saldırırlardı tamam anlıyorum eskiden bilgisayar azdı kullanan azdı internet yaygın degildi bilgisayar görünce dayanamıyorlardı.

Abi yıl 2012 olmuş her evde bilgisayar internet var 5 yaşındaki çocuk facebook bile açıyor yani o derece ama fırlama çocukların bilgisayar hastalıgı halen devam ediyor.

Misafir geldi bugün çocuk gidip gelip bilgisayara bakıyor en sonunda dayanamadı ya bana oyun açsana dedi oturdu 7 saat boyunca GTA oynadı yok artık diyorum iş filanda yapamadım neyse saglık olsun.

Herkese iyi forumlar.