hocam naptın sen
adama diyorsunki ücretisz kargo yap

adam zaten GG üzerinden açmış satışı niye güven sorunu oluyor anlamıyorum.Neyse arkadaşa hayırlı satışlar. Hayırlı müşteriler..
Teşekkürler hocam . Anlamıyorum işte insanlara al kullan bir sene sonra parayı gönder dememiz gerekiyor galiba .