Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz kargo yaparsanız 1adet alım yapacağım kapıda ödeme
hocam naptın sen
adama diyorsunki ücretisz kargo yap adam zaten GG üzerinden açmış satışı niye güven sorunu oluyor anlamıyorum.Neyse arkadaşa hayırlı satışlar. Hayırlı müşteriler..